Best friends are like diamonds, precious and rare. False friends are like leaves, found everywhere.

hei igen :) vet att jag inte updaterat sådär jättebra men jag har faktiskt inte suttit vid datan på 3 eller 4 dagar (!) idag har jag varit med lillinea i teeeby och handlat klart alla julklappar. ÄNTLIGEN 8) hahha fast det tog typ 1 och en halv timme för oss att komma hem x/ aja.

egentligen har jag ingen aning om vad jag ska skriva men kände mig lite tvingad att skriva dte här inlägget :)

lite bilder från när jag baka pepparkakor.

mjaaau


hihi vi har två olika sortes kaniner hemma (:


bränd hest :<

Kommentarer
Postat av: elin

Oj vilken bränd häst! jag vill också ha roliga pepparkaks former, jag har typ bara stjärnor, och pepparkaks gubbár och bilar och tåg hehe

2010-12-15 @ 22:24:22
Postat av: lollo

söta

2010-12-15 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0