!

Jag vet att jag tidigare gjort ett inlägg med det här, men det av nån som undra för inte alls länge sen.. shit va jag saknar mitt jättelånga hår :< och det va så TJOCKT. jag har skittunt hår nu D:

första bilden har ebba tagit :) hoppas dte inte gjrde nått att jag tog bilden men det e ju ändå jag på den lixom.




ignorera mitt fula smile och hur blek jag e.
titta lixom vad lååångt och tjockt hår.. buhuhuuhuhuhuuh

till det här D: :

så inte fint D: och mitt ansikte blev mupp. och hela mitt hår nu e typ det jag hade på ena sidan förut.. :< passade inte på bild idag...

sur ylva blev nu.. och ledsen

Kommentarer
Postat av: L o l l o :D

Vrf täcker du för ansiktet för? )): skitsöt ju på vattenbilden!



Tkr ditt hår du har nu e asfint :)



2010-12-05 @ 20:09:29
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0