Godmorgon

inte någon bra morgon här inte .. först kommer katten in med ett sugrör och stör när han kastar omkring det (det låter rätt mkt när ha river rummet)  sen börjas det borra i taket. sen damsugas. sen kommer brandbilen. sen damsugs det lite mer. man bah kl e bara halv ettt TYST typ. uuhhh. men nu har jag druckit en kopp kaffe så nu mår jag helt ok (:

jag e helt besatt. vill slå in julklappar det e så himla rooligt xD men nu har jag slagit in mina måste köpa fleeer.. ingen som kan följa med nån stanns SNART? näälla? xD

*ingen bild idag inte*

Kommentarer
Postat av: elin

Jag hänger gärna med igen :D Fast det kanske är tråigt att åka med mig 2 ggr men jag behöver köpa lite mer ;)

2010-12-05 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0