bara för att jag har tråkigt..

.. så tog jag denna från tinnes blogg :) heh

1. Hur ser din drömkille ut? öhm.. jag vet faktiskt inte 8)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nepp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? ehh.. alla i klassen kanske?
4. Hur lång är du? 175 eller nått sånt
5. Vilken är den senaste filmen du sett? HARRY POTTER xD
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: mobilen e på andra sidan rummet orkar inte hämta och kolla
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? Idag
10. Icke godkänt i något ämne? idrott kanske, jag vet nt
11. Mvg i något? tror nt det
12. När vaknade du idag? 06:55
13. Vilken är din favoritplats? inte hemma hos mig i alla fall
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan, ljusterö
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? ehh..
16. Hur stor är din säng? 105 bred tror jag
17. Vad sover du i? en tröjja
 
18. Hur många kuddar har du i sängen? TVÅ
20. Tycker du om kinamat? det va så länge sen jag åt kmr inte ihåg hur det smakar.
21. Tycker du om kaffe? yess
22. Vad dricker du helst till frukost? läsk
23. Kan du spela poker? Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
inte känner men gaybloggarn fyller år på min födelsedag ...
25. Vill du ha barn? aldrig
26. Kan du några andra språk än svenska? hyfsad engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET :D
29. Vad spenderar du helst pengar på? ehhh... godis.. kläder..
30. Är du cool? ne ja e tönt 8)
31. Kan du rulla med tungan? neee :/
32. Vem är den roligaste människan du känner? maja tror jag 8) men ni andra e bra kul ni med.
33. Vad har du för ringsignal? vibbration (:
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? näääh
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en sånhär etikett till en julmust
36. Kan du byta olja på bilen? nee
37. Vilken var den senaste boken du läste? ondskan
38. Nämn två stycken som är din favorit artist? ehh jag vet inte kunde du inte sagt band ist?
39. Dansar du i bilen? Neej
40. När var du i kyrkan senast? fett länge sen kmr inte ihåg 8)
43. Har du någon tatuering? Nej men villa ha :D
44. Tycker du om någon? jag tycker ju om alla mina kompisar?
45. Har du provat droger? massor -.-
46. Röka eller snusa? neh
47. Hur gammal är du? 14
48. Vad är ditt mobil nummer? säger jag inte :P
49. Vad ska du göra ikväll? det har jag inte tänkt på än.
50. Har du några syskon? Lillebror
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? jag har ju abonnemang dårå (STAVNING?)

Kommentarer
Postat av: majaaaaa

JAG ÄR ROLIGASTTTTT !:D:D:D 8D

2010-12-31 @ 14:11:04
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0