nu vet jag inte vad jag ska skriva här (:

hah idag på hemkunskapen hade vi typ provmatlagning. Och just denna gången failade jag och eve lite.. hehhe typ två potatisar a fortfarande hårda och såsen blev fett klumpig och jag brände köttbullarna XD och gu jag fick typ panik när vi skulle rulla köttbullarna.. typ en kossas kött jag skulle ta och rulla ihop lixom D: fast då slapp jag eve fixa dte ist.. haah fast när barbro skulle kolla allt så stack hon i den potatisen som va bra i alla fall XD fast vi fick rätt bra poäng endå :o 3/4. fett förvånad trodde typ vi skulle få 1 eller 2 xD

he he he

usch vad äckligt det ser ut :s

Kommentarer
Postat av: lollo

Gu va gott det ser ut! :D

2010-11-18 @ 17:33:00
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0