varför måste man fylla i här?

om typ.. lite mer än en timme ska jag till veda. FY. har sämst häst och ylva inte gillar att rida där D:men måste ju ._. JUSTE. andra dagen med mitt godisförbud. va asnära på att köpa godis seriöst jag kmr aldrig klara det här >< förut klara jag mig ju lätt i två dagar utan godis men bara för att jag inte får äta det så nähä...


hah och på hemkunskapen skulle vi göra bullar... jag gjorde vaniljbullar som blev skitäckliga och jag brände alla förutom två XD Men bara för att jag vill skryta lite om att JAG lyckats med en bulle, så får ni en bild på den finaste :>


Kommentarer
Postat av: elin

Mina´var vita, hade inte jäst något och smakade vidrigt... dina blev i alla fall fina ;)

2010-11-27 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0