VÅR 8D

typ alla vårtecken på en och samma dag. naaajs :>
1. Jag va ute utan jacka och fotade utan att frysa
2. massooor av humlor och fjärilar c:
3. grannen längst ner på gatan ligger och solar i bara kalsonger och pratar i telefon jättehögt och spelar musik.

Och att bro på ingenting. Mitt golv har typ blivit jättehalt av hårspray. Har inte märkt det så mkt för har gått barfota, men idag kolla jag på molly när hon skulle gå över golvet och halka jättemkt. Så va tvungen att se om det verkligen va så halt där nu när jag hade strumpor på mig :< gissa vem som låg på golvet sen.
nej nu måste jag verkligen plugga so. kmr inte klara provet imorrn ._.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Coolt, fin bild på blomman förresten.

2011-04-13 @ 16:33:17
URL: http://golvlaggare-orebro.se
Postat av: lollo

HAHA, diggar verkligen din granne längst ner...

2011-04-13 @ 21:45:25
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0