Friends are like potatoes... If you eat them, they die.

HEEEEEEEJ PÅ ER !!!!!!!!!!!


okej lite överdrivet kanske. Okej har ingen aning om vad jag ska skriva... För jag tog precis bort allt jag skrivit.. Inte vanligt för att vara mig jag brukar bara skriva lite så e det klart sen typ...


TITTA TITTA! SÅNNA DÄR KANINTATUERINGAR MAN FÅR I TUGGUMMI!! hahah fick en av bella :''D Den fick sitta på min handled men den gick lite sönder DD: Jag hade jäääääättemånga sånna när jag va liten 8D fast snål som jag va ville jag aldrig använda dom XD

Kommentarer
Postat av: el-in

Haha var exakt likadan när jag var liten hade seriöst 40 st tatueringar och samlade på den som jag använde dem aldrig :D

2011-02-15 @ 21:30:13
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahahahahh!! Sööt! Haha jag då, jag och min kompis sparrade alla tatueringar i typ ett halvår sen gick vi runt i hus och sålde dom till gamlingar ahahhahaha xDD Och ja kunde inte ens uttala tatueringar jag sa tattureringar. Lollll

2011-02-16 @ 07:20:41
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0