Hei på er

vaknade ovanligt tidigt idag :) och jag har inga kläder att ha på mig typ >< hittade en tröjja och sen jeans, men bara en strumpa. stöööörande jag orkar inte leta upp en till ._. nu väntar jag mest på att tinne ska vakna så jag kan träffa henne sen :) sålänge sitter jag och klipper på det som en gång varit en snelugg. håret är ju helt sjukt slitet >< hahah ojdå nu råkade ja klippa lite vä konstigt.. känns som att nån annan får ta och fixa till det sen..

OKEJ KAN INGEN SÄGA TILL MIG ATT LÄGGA IFRÅN MIG SAXEN INNAN DET BLIR VÄRRE?

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG IFRÅN DIG SAXEN HAHA :D

2011-02-05 @ 17:32:55
URL: http://eevees.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ifrån dig saxen

2011-02-06 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0