it never ends it never ends

känner vell att min bloggning har varit sådär lagom bra senaste tiden. Idag gick jag faktiskt upp i tid, kom inte försent till skolan (det har blivit lite väl mkt sånt på sista tiden) och gått hela dagen i skolan sooooom vanligt. vecka efter vecka  .__. sen gick jag hem igen, höll inte reda på tiden, sprang till centrum på 13 minuter (!) (okej jag erkänner jag gick lite grann) missade inte bussen. Varit i stallet med tinne och ridit väldigt gla häst som for iväg några gånger sådär lagom kontrollerat och va påväg att hoppa över badkaret i hagen några gånger också av överskottsenergi. busigt. sen åkt hem och nu sitter jag här.

Det här inlägget blev alldelles för långt. bäst jag slutar skriva nu.


molly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0