bara för att jag glömde bort vad det egentligen skulle stå här.

Hei på er.

Jag har gjort klart no:n och geografi läxorna precis.. två jobbiga läxor på en dag, det här är sååå inte likt mig. Och jag vill sova.. somnade typ när jag kom hem från skolan och sov till kl 6 (det har blivit rätt vanligt att jag bara somnar sådär efter skolan). Och så blev det ingen extrabild idag heller för mig så nu kmr jag få stressa imorrn. Men nu ska jag plocka ihop läxorna.. eller inte för nu ligger det en söt sak på dom. det är hans grej lixom.. lägga sig över läxorna så jag inte ska plugga (: han brukar lyckas rätt så bra faktiskt 8)

och jo jag vet att det blir rätt mkt bilder på mina katter- men helt ärligt talat orkar jag mig aldrig utanför dörren med kameran så då har jag inte mkt annat att fota. Dessutom handlar ju detta inlägg i alla fall lite om findus.



hahah ögonen xD

Kommentarer
Postat av: lollo

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahhhahahh!!!!!!!!!!



sv: föresten. ja jag vet. vet du föresten hur mkt ja kommenterar dina inleg elr? varjeeee enda en

2011-01-20 @ 20:52:19
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0