ett till väldigt tråkigt inlägg :/

haha jag klarade att gå upp kl elva idag, sjukt stolt faktiskt. men seg dag idag.. va på mediamark och kolla på dator typ.. men det blev ingen. sen har jag bara tråkat.. inte gjort nånting.. eller jo jag spelade precis mass effect 2 men jaa... jag. suger. på. krigsspel. satt typ och hyperventilera när det kom en stor robot och skrek när den nästan döda mig. jag har inte gjort nån smajlis än, det blir alltid så himla många i mina blogginlägg :s

och såå skulle jag bliiii sååååååå glad om nån kunde hjälpa mig med denna hemska färg på rubriken :< jag vet lixom inte hur man ändrar den :/

Kommentarer
Postat av: maja

Ehh... Jag har ju ändrat färgen på min, men jag kommer inte alls ihåg hur jag gjorde xD designadinblogg.se säger jag bara

2011-01-09 @ 22:54:09
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: maja

Ehh... Jag har ju ändrat färgen på min, men jag kommer inte alls ihåg hur jag gjorde xD designadinblogg.se säger jag bara

2011-01-09 @ 22:54:28
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAGVET JAGVET!



Designadinblogg är rätt rörigt

men ja förklarar:



Såhär ser mitt ut då. Du ska bläddra ner en liten bit i stilmallen. Ja du ser ju vad allt betyder. På min står det color: #545454; och det är då min mörkgråa. Du har väl nåt annat då. men sen är det bara att ändra färgkoden till typ, svart om du vill ha de (000000) eller nåt. på designadinblogg finns en färgkarta det är bara att dra och kopiera färgkoden och klistra in där på color:. där ändrar typ textstil, storlek osv också de e bara att exprimentera.



/* Entry headers */

h3 {

background: #FFFFFF;

font-family: lucida grande, Helvetica, sans-serif;

font-size: 23px;

font-weight: bold;

padding:6px 6px 6px 6px;

color: #545454;

margin: 0px 0px 0px;

text-transform: uppercase;

border-bottom: 1px dashed black;

}

2011-01-10 @ 01:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0