Fisk- och skaldjurslasange

mm mumsig skolmat idag. eller inte. uhuh. Men jag va vrålhungrig så jag tog lite vegetariskt.. superintressent joo.

och nuue kmr dte lite bilder från idag eftersom det känns som jag typ aldrig visar sånna bilder.


snyggaste expeditions skylten. verkligen. Vem kom på idén med oranget och blått?!


busigt ylva. jag fattar dock inte hur jag lyckades med det där med magen där. ser ut som jag har världens största bröstkorg och ingen mage alls typ haha.


...


hade seriöst världens fettigaste hår idag D: uhuh


jag kände att mina byxor inte passade till skorna. jag vet inte vrf. dom bara inte gjorde dte.


hhah vi snöra åt skorna så mkt vi kunde.. lilli tyckte det såg ut som en gädda. det tkr faktiskt jag me.

Kommentarer
Postat av: majjs

Hahah, dina skor har trasats sönder lite mer sen sist jag såg dom xD

2011-01-25 @ 20:06:55
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHAHHHAHA EN GÄDDA XDD

2011-01-25 @ 22:58:56
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0