Just gonna stand there and hear me roar, but that alright because im a dinosaur

hej på er.
Idag har jag vart i skolan som alla andra dagar D: och sen va jag i stallet. JÄTTEINTRESSANT VA?! jag mår inte så bra just nu. seriöst damphumör. Hatar känslan av att man bara vill dö av skratt men man kan inte- eftersom om man gör det kmr man väcka alla i huset. Jag hatar att försöka skratta tyst. Btw vet jag inte vrf jag skrattar så mkt.. typ  Jag + majja + talande brevlådor + drömkillen = skrattanfall.

mkt matte i det här inlägget både - och + och = . FFGJODSDYVFDTFDOIOUEÖNSMÄODCM


sjukt seriöst inlägg också

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAH RUBRIKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XDDDD



Men det var roligt inlägg! och det är kul när du skriver om va du gör i stallet och så =D

2011-01-22 @ 16:05:49
URL: http://lokesh.blogg.se/
Postat av: majja

HAHAHA YLVA! XD Vi är seriöst bäst på att hitta på samtalsämnen! xD

2011-01-23 @ 10:53:43
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0