Nu har ylva gjort två långa inlägg på en dag. Nu behöver inte ylva blogga nått mer på nåra dagar. Najs.

Okej NU ska jag sova för jag e verkligen jättetrött.. Måste bara plocka ihop klädur till imorrn. Kan inte göra det på morgonen e så himla trög då xD det tar typ en halvtimme elelr nått då och det har jag inte tid med :/ Det blir alltid såhär..

... Passar en grå kofta med ett svart linne? eller vänta.. svart passar ju till allt. men en vit tröjja och svart kofta ? elelr juste. eheh..  då är det vitt och blått som inte passar... . . . .  nej inte den orange tröjjan och den randiga koftan. så vare. Eller juste jag har ju ingen orange tröjja.

Och så håller jag på i evigheter. vadå segt lixom. jag har ju inte ens så mkt färger på de flesta av mina kläder.

har ingen aning om vrf jag va tvungen att berätta det där. jag skyller på att jag e trött.



haha min trasiga stjärna 8) va fett sugen hela tiden på att trampa på den. och det gjorde jag också. Och som jag har kämpat med den stjärnan i träslöjden! .....

eller inte..

Kommentarer
Postat av: lollo

HAR DU TRÄSLÖJD KNÄPPIS



och nej, du måste blogga meeeeeer! se ja blogga 10 inlägg igår HRHEHHE

2011-01-20 @ 20:50:40
URL: http://lokesh.blogg.se/
Postat av: elin

Haha, så där är jag också på morgonen när det gäller kläder!



Men i alla fall, dagen innan din låg där i den vackra hjälmsta papperskorgen låg min där och jag verkligen njöt av att stampa på den, med det var någon lärare som plockade upp den ur papperskorgen.. antagligen en No lifer ;)



Min kommentar blev ju typ längre än ditt inlägg..

2011-01-21 @ 22:33:56
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0