Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind

hei på er. Skulle egentligen skrivit det här inlägget för några timmar sen men orka icke.. RIKTIGT seg dag idag i skolan. väckarklockan ringde typ 15 gånger innan jag orkade gå upp i morse :/ orkade inte sminka mig eller nått heller.

och här har ni lite bilder jag tog idag i spegeln med mobilkamran.. haha på mina händer xD Nu tänker ni ''men du har ju en systemkamera''. Jo jag vet, men objektivet e ju bara lagom gammalt och har ingen autofokus. Testa att ta kort på din hand och hålla kameran i andra handen och försöka fokusera samtidigt. Omöjligt rättare sagt.

jag upptäckte att jag får en läskig grop neranför tummen när jag sträcker ut den. ser ni? mellan senorna där. Konstigt att jag inte märkt den tidigare tänkte jag.


elin tyckte jag skulle lägga upp en bild på mitt nagellack. så ja. här har ni. hehe ja fast det mörkblå är egentligen grön/blått och det glittrar. men det syns ju inte med blixten :/


hittade en tärning på golvet :D


också ett hjäärta...

och så var också detta inlägget slut

Kommentarer
Postat av: elin

Nu är jag nöjd! :D

2011-01-26 @ 21:58:49
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0