vedaaaa

Åkte precis till veda och hämtade låset till mitt skåp och så. Städade också lite det va ju sådär lagom normala saker som va nerklottrade på insidan av skåpet som det tog ett tag att få bort :/ Det hade ju iof varit kul för nästa männsika att se mina och tinnes fina klotter på insidan men inte lika kul när det va skrivet YLVA överallt lixom. heh. vissa saker va inte ju så snälla då :/

och jag tog bilder med mobilen också. Bilderna blev ju SÅ bra ..


Nu får ni vrida på era huvuden :) fina omklädningsrummet. Min orange skåpdörr som sticker ut där borta och lollos mörkgröna med en häst på 8)


hemskt fin färg på mitt skåp asså xD


typ en sån här nyckelband som jag la där för 2 år sen. den ligger fortfarande kvar (:


hahah det va inte mkt som va kvar i skåpet inte x) typ en bricka och ett par väldigt smutsiga sporrar.


och så en suddig bild på ridhuset .. det e faktiskt lilli i den roosa koftan 8) stannade och kolla på dom en stund :)


JAG VET att det  va så många som ville läsa om det här (:

Kommentarer
Postat av: lollon

waaiiiiiiiii ja e dääär! :DD Mitt vackra skåp :'')

de va roligt inlägg!

2011-01-24 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0