Is it the rising roof line that makes me feel so swallowed whole, or the way my body barely pricks the sky?

vaknade för typ en timme sen men har inte orkat gå upp ur sängen än. Någon som vet va det är för väder ute? Kmr nog ligga här ett tag till..
Drömde en helt sjuk och jätte jobbig dröm :c Jag va inuti ett tv spel. GTA faktiskt, fast jag va peter griffin från family guy och jag bara sprang hela tiden för polisen sluta aldrig jaga mig samtidigt som jag behövde undvika dom här vita plåtgubbarna från star wars eftersom dom ville döda mig. Drömmen va verkligen skitjobbig och alla va typ ute efter mig :<

Hursomhelst. Har typ inga planer för idag. Kanske bara kmr ligga i sängen hela dagen och sega, om jag inte får nått bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: maja

Bra ylva! xD

2011-06-21 @ 13:45:09
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0