You're only as tall as your heart will let you be, and you're only as small as the world will make you seem.

Har varit och fixat ett nytt pass idag.. Det gick fett dåligt när jag skulle ta bilden för pappa sa elaka saker till mig så jag skratta och kunde inte se normal ut :c Annars har jag bara sovit idag. Och ätit frukost och middag. Sen har jag typ inte hunnit nått annat.

Juste, brände mig på axlarna igår, har värsta jättefula vita ränderna från både axelbanden på linnet och bh banden. Liksom två ränder på varje sida! D: det ser stört ut :c

tog en bild lite snabbt så ni inte skulle få bildlöst.. Ylva fick en ny skjorta igår också. Då blev ylva glad c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0