Don´t say you care I know you don´t

Det här blir typ fjärde inlägget idag :O shit vad duktig jag känner mig, borde kanske spara lite saker som jag kan blogga om imorrn eller nått hehe. Idag har jag gjort halva av en av praouppgifterna (usch jag som skulle skriva hela -.-) samt tvingat ut mina katter i det vackra vädret. Molly va skitskraj och findus gick omkring lite uttråkat.. Kul katter man har. Bondkatter brukar vell inte vara frivilliga innekatter heller.


tjock molly


lite konstig bild på molly med fina ögon


ful bild på molly som gömmer sig under ylvas ben. Men det är dom snygga skorna i bakgrunden ni ska lägga märke till.



Kommentarer
Postat av: Anonym

GAAAH snygga skor på sista bilden

2011-03-13 @ 10:56:26
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0