Jag vet inte men jag blev bara tvungen att göra en sånhär..

Dagens humör: seeeeeeeeg
Dagens borde:  städa rummet. som vanligt.
Dagens frisyr: utsläppt. typ platt på ena sidan och lockigt på andra haha D:
Dagens klädsel: rosa randiga strumpor, svarta jeans, typ lite rödorange t-shirt, gråa underkläder
Dagens planer: ehm ja.. det är ju inte så mkt kvar av den här dagen direkt.
Dagens materiella vill ha: mer kläder!
Dagens längtan: fanta flaskan på andra sidan rummet. Jag sitter och väntar på att jag ska orka resa mig upp för att hämta den.
Dagens beroende: musik, läsk
Dagens tråkigaste: hela denna dag har typ varit tråkig
Dagens personer: ingen
Dagens irritation: gubben på majsburken!!
Dagens låt: Rawwwrr! - Bring me the horizon

ska skriva ett lite bättre inlägg snart ska ni se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0