Så nyfikna ni blir

Gissa vad jag fick hem idag? älskar verkligen att få saker på posten det är som att få en extra julklapp typ fast man redan vet vad det är. Men det är ju bara bra, då vet man ju att man kmr gilla det som finns i paketet 8) Typ alla jag känner har sagt att jag verkligen borde köpa nya skor. Miihhihihi. Ska visa dom imorrneller senare ikväll, det är bara en kompis som vet vad dte är för skor - så tyst nu elin säg inget.
Men jag tänker fortfarande gå rätt mkt med mina gamla hehe. Har man haft ett par skor i typ fyra år och inte gått med så många andra är det lite svårt att släppa dom typ. dom har vell blivit sådär lagom smutsiga och slitna.
tuvär käraste skor. Ni kmr inte få pryda mina fötter varje dag längre.

Kommentarer
Postat av: elin

Oj oj oj så skojigt!.. haha men älskar också att få paket! Vart har du köpt dem? 539 var ju billigt :D

2011-03-14 @ 23:22:04
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0