Come with me and take my hand i'll lead you to a wonderland

hej igen då.. Ylva har väldigt extremt tråkigt och är hyperaktiv och undrar om hon verkligen kmr lyckas kunna gå och lägga sig innan tre. Hon ska nämligen ha en turridning idag vid 1 på eftermiddan, vilket gör att hon måste gå upp tidigt tidigt.


men iof. nån dag ska man vell lyckas komma upp rätt tidigt endå. det e ju prao snat liksom. Dessutom är det alltid så att jag vaknar så hinner jag typ sitta vid datorn en liten stund och äta frukost innan pappa kmr hem och lagar middag. typ.


btw va jag ute och fotade precis. Det blev inte en endaste bra bild. Men jag typ älskar sånna här gatulampor eller vad det nu heter. Dom e så fina!


Kommentarer
Postat av: elin

Ylva är gatulamp-fetisch

2011-03-05 @ 01:28:19
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0