I set up my small tent and i camped on the floor

whoo nu hade jag tänkt blogga igen :>
Kan inte fatta er som läser min blogg.. Typ uppdaterar ju aldrig och när jag väl gör det skriver jag typ inte om nått :|

Hur som helst. Idag har jag vart på statsvandring med skolan typ.. Inte direkt jättekul men mktmkt bättre än att gå i skolan c: Och nu ni, nu ska jag städa rummet :c känns ju som att jag gör det hela tiden. Blir stökigt alltför snabbt.
yey jag hitta en sån här kaninklistertatuerig sak eller vad man nu vill kalla det för i min låda :D den sitter nu på min underarm :>

Kommentarer
Postat av: Micha

sv: Le Fu.

Den är inte ful, dålig är den.. Men inte ful. D:

2011-05-27 @ 20:57:59
URL: http://themiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0